Saturday, May 2, 2009

kePuTusaNmu...

aku terpaksa melepaskan dya atas permintaan bf aku...sedih d aty ney hanya tuhan ja yg taw bila aku terpaksa cakapkan benda ney ka dya..bf aku plak sgt berpuas aty ngan tindakan aku ary tue..aku taw betapa hancurnya aty dya bila mndengar kata2 tue dr mulut aku sendiri..tapi tue suma bukan kehendak aku..aku tak mo break ngan dya coz aku sayang sgt2 kat dya and aku taw perasaan dya pown sama terhadap aku..selepas kejadian tue,sMs msih lagi menjadi pengubat rindu antara kami..haha..aku bukannya jahat sgt nak maen2kan aty orang..tapi sMs kami bukanlah sperti dahulunya..banyak perkara2 yg pilu mnusuk kalbu yg d bincangkan..aku faham ngan keputusan dya untuk mengundurkan diri..aku taw dya pown da tak tahan ngan keadaan kami..biarlah kenangan antara kami menjadi pengubat rindu aku kat dya di kala sendu..huhuhu..oh...cinta kita di PANTAI CENANG...oohhh...


(kenangan lalu yang terindah)

No comments:

Post a Comment