Friday, May 8, 2009

bLuRRR

detik demi detik da berlalu..jam da show kan hampir pkol 1 am skang ney..preparation ntuk study da aku siapkan..siap ada milo agy ntuk mengelakkan rasa mengantok aku..
dgn lafaz bismillah aku pown membuka buku ctu yg di beli dr ustazah dgn harga RM15..blom sampai 2nd page aku da lali..maw x nya...buku tue macam dgn apa pown aku x taw nk describe..punyalah bejela-jela nota dia...mcm ana nk baca?? wat tambah mngantuk agy ada la...
bosan2!!!


aku plak da tak taw nak wat cmana agy da..maybe aku akan gunakan konsep bserah n btawakal ja besok...hurmm..tapi aku xmo repeat paper ney,,leceh la..
gmOk ngan bOlat plak aku x taw la apa agenda depa kat atas 2..depa x pa la,pala otak da memang terer dalam bab2 mghapai ney..especially c bOlat 2 la..
aku ney hampeh..
bawu hapai point2 dlm satu page then turn to next page,ilang la point2 yg di hapai prev page tadi..
napa la HM111 perlu blajaq tamadun ney???? y??y??
bukannya nanti tourist nak tnya sal ney sgt pown!!!
Aarrggghhhh!!!! makkk...nak balik!!!!
k lah,aku da ngantok ney..smoga besok aku akan dapat idea ntuk mgoreng stp soklan...
nyte2..lurve a lot!! mmuuaahhxx!!

1 comment: