Saturday, May 9, 2009

beBAS!!!

hahaaaa...bahagianya aku ri ney...
da abeh pown paper yang d geruni ramai..huhu
actually soklan dya x banyak fakta pown..so, aku menggoreng dgn bangga nya la...
td time exam da la dapat line dkat ngan tpi tangga pastu x nampak jam plak..
masa da siap mggoreng aku ney nak tgk jam pkoi bapa so,wat2 la amk pncil case kat bawah mja..tgk2 ja jam nset aku da pkoi 1024 am..
aku pown kalut la ikat kertas..masa tue aku dok usha la gmOk..tapi dya lambat sgt..time tue bwu dok recheck jwpan..
aku plak ngan pnuh kekelutan keluar la dari dewan tue..da la pada masa tue ujan pown bawu nak mulai turown..laju aku bejalan smbil dk ckap tpon ngan ubby aku..hehe
sesampainya aku d baiduri (tmpat tnggal yg bakal aku tinggalkan kurang dr 24jam),aku pun tros mluru ke kafe untuk mgambil mnuman iaitu air laici..
malang tidak bebau sesampainya aku di hadapan bilik aku,aku terlupa yang aku ney still x jmpa ag aku pnya kunci bilik..huahuahua
aku sambung la ckap tpon ngan ubby aku kat tangga pintu kcemasan yg bersebelahan ngan bilik kami..
sesampainya gmOk yg berjaya mlepaskan diri dari dewan sblum 30 minit terakhir,dya boleh gelak tanpa rasa simpati cket pown kat aku ney..
naseb2..
da masuk bilik tue..tukar2 baju then smbung ckap tpon then tros mlending..apa lagi.. nk tdoq ney...dadaaaa..mmmuaaahx!!!

No comments:

Post a Comment