Friday, May 1, 2009

LoOsiNg yOu

Erm...macam mana aku nk stat cta eyh...
aku ney sebenarnya ari tue ada dilema dalam ati ney.. aku da ada bf, aku sayang dia..tapi satu ari pintu ati aku di ketuk plak oleh leleki yg pernah btahta d ati ney satu ketika dulu... nak di jadikan cita, aku dalam tak sedar,perasaan sayang kat dya tue wujud balik... walaupun dya da tau aku ada bf tp dya kata dya tetap sayang kat aku.. aku pun dengan rasa tak bsalahnya trima la cinta dya balik... kami bcinta macam kapel2 yg laen jugak..masa tu aku asa diri ney bahagia sangat dapat balik owg yg aku sayang dulu...bf aku tetap macam biasa..hubungan kami xdak papa masalah..satu malam tue,mamat yg ex mrangkap bf aku tue ajak aku berdiskusi ngan dya..mula2 dya tak mo btrus trang ngan aku,tp stelah d pksa oleh aku ney dya pown memulakan bual bcara..dya kata dya sangat sayangkan aku n dya asa besalah kat baf aku ney coz dya jadi owg k3 dalam hubungan kami..dya kata nak kami break..aku ney walaupun berat rasa aty ngan permintaan dya tu,tetap bersetuju untk break..tapi pada pertengahan perbualan,dya tarik tangan aku n kata "sayang,i luv u so much" aku dengan terkejutnya berasa sgt toucing dengan pengakuan dya tue...then dya mintak aku break ngan bf aku yg skang ney..dya kata dya tak sanggup nk kongsi aku ngan owg laen...aku mola2 blur la jugak..tp stelah d pkirkan jwapan utk permntaan dya 2, aku pown ngan bangganya bagi harapan kat dya...dengan kuasa Tuhan,keesokannya bf aku nak antaq aku balik kampus..aku ney pagi2 buta ag da antaq mcj kat dya jgn dok mcj aku ari tue unless aku mcj..maybe sebab risaukan aku x smpai2 kampus agy,dya ngan penuh rsa btanggungjwabny mghantar mcj kat aku..bermulalah detik2 yg menyedihkan dalam hidup aku..bf aku baca mcj tue n kami gadoh..aku pown ngaku la yg aku still sayang agy kat mamat tadi..selepas itu..bedepUuSshhh!!! penampaq sampai kat pipi aku yg boleh di kategorikan sebagai tembam ney..aku terkejut dengan tindakan bf aku tue...n aku...

2 comments: