Saturday, May 2, 2009

Di kaLa keDinGiNan mALam

ntah pasal pa malam ney aku terasa pilu yang betandang di aty ney...ingatan aku kat dya menerpa ke dalam kalbu,rindu kian menusuk jiwa..salah kah aku tuk mengingati dya??salah kah aku law rindu kan dya?? aku bukan milik siapa2 agy..aku bukan tunangan bahkan isteri siapa2..aku masih ada hak untuk mencari kebahagiaan diriku ney...susah sangat ka nak faham hal ney?? aku pun tak faham kenapa aty ney still boleh terima cinta dari 2 aty..mungkin tuhan anugerahkan aku pilihan supaya aku tak kecewa di masa depan? mungkin ini dugaan tuhan supaya dapat menguji aty aku? bukan niat aty aku nak lukakan aty sapa2..aku hanya ingin kan kebahagiaan yang pernah hilang dulu..namun aku tak terlintas ntuk menyakiti cinta yang slama ney jadi peneman hidup aku..cuma cinta yang dulu masih lagi tak dapat aku lupakan..kerna cinta tu lah dulu yang bagi aku semangat masa aku tengah menempuh saat2 yang penting dlam hidup aku n kerna cinta tu lah jugak aku berada di mana aku berada skang ney..aku terlalu sayangkan dya sehingga aku lupa ada aty yang terluka disebabkan sayang e2..maafkan diri ney di atas kedukaan yang terjadi..skang ney,di sebab masalah ney,aku tak dapat nak fokus study ntuk aku pnya paper besok!!

No comments:

Post a Comment